Onze winkels en instituten zijn gesloten voor een onbepaalde termijn. Aankopen kunnen gedaan worden via onze website met een gratis levering thuis*. Gezien de huidige situatie kan je pakje iets langer onderweg zijn dan normaal. Laten we zorg dragen voor onszelf en onze naasten ❤. Meer weten >

Alle antwoorden op vragen over jouw levering

Hoe kan ik mijn pakket volgen?
Op onze website http://services.yves-rocher.com/BE kun je op elk moment bekijken waar jouw pakket zich bevindt.

Je kunt je identificeren met jouw klantnummer en jouw toegangscode (dit is jouw postcode). Klik daarna op 'Naar mijn overzicht'. De laatste 10 bestellingen verschijnen meteen op het scherm. Als je in de kolom 'Verzenddienst' klikt, wordt je naar de website van de distributeur geleid. Die informeert je over de verzending van jouw pakket.
Wat zijn de bezorgkosten en levertijden?
Bij Yves Rocher NV kun je kiezen uit verschillende leveringsdiensten:

1. Aflevering bij een UPS Access Point: Na verwerking komt de bestelling binnen twee werkdagen (van maandag t/m vrijdag) op het door jou gekozen UPS Access Point. Door de Coronacrisis (COVID-19) is de levering op een afhaalpunt via UPS op dit moment niet mogelijk.

2. Aflevering bij jou thuis per post: Na verwerking wordt de bestelling binnen twee werkdagen (van maandag t/m vrijdag) bij jouw thuis bezorgd.

De verzendingskosten zijn afhankelijk van de bestellingswijze of van de gebruikte aanbieding. Ze bedragen bijvoorbeeld 2.95€ voor een internetbestelling boven de 10€. Onze tarieven zijn aan wijzigingen onderhevig.

Opmerkingen:
Bestellingen onder de 10€ kunnen helaas niet door onze systemen in behandeling worden genomen vanwege te hoge verwerkingskosten. Als je een bestelling plaatst via 'Folderaanbieding', vindt je het bedrag van de portokosten van jouw bestelling op de papieren bestelbon.
Hoe kan ik mijn factuur betalen?
Wil je een facturen online betalen? Dat is heel eenvoudig.

Ga naar de website https://services.yves-rocher.com/BE.

Je kunt je identificeren met jouw klantnummer en jouw toegangscode (dit is jouw postcode). Als je daarna op 'ga verder' klikt, verschijnen jouw bestellingen meteen op het scherm. Je hoeft alleen maar het hokje aan te vinken aan het eind van de regel waarin de bestelling staat die je wilt betalen en het nummer van jouw bankpas op te geven, gevolgd door de cryptogram (die achterop de pas staat).
Hoe kan ik retourneren of ruilen?
Voldoet het product niet aan jouw verwachtingen? Geen nood!

Je hebt een wettelijke bedenktijd van 14 dagen vanaf de levering van het product. Deze termijn is vastgesteld in artikel VII.47 van het Belgische Wetboek van Economisch recht. Om van dit recht gebruik te maken, dien je ons binnen deze termijn te informeren over het besluit om van de bestelling af te zien, via ons online contactformulier. Je ontvangt dan van ons per e-mail een ontvangstbevestiging.

Je dient het product in zijn originele verpakking op zo kort mogelijke termijn en in perfecte staat te retourneren naar het volgende adres: Laboratoria voor Plantenbiologie Yves Rocher NV - Retourservice - Rue du Follet 50, 7540 Kain (België).

Wij doen er alles aan om het product voor jou in te ruilen of aan jou terug te betalen uiterlijk binnen 14 dagen vanaf het moment waarop wij het besluit dat je van de bestelling afziet, hebben vernomen. Mogelijk wordt met de terugbetaling gewacht tot wij het product hebben terugontvangen of tot wij een verzendbewijs hebben ontvangen. In alle gevallen geschiedt de terugbetaling op een van de volgende manieren:

1. Het pakket wordt in zijn geheel geretourneerd en wij betalen de prijs van het pakket en eventuele verzendkosten terug. Jij draagt de kosten van de retourzending.
2. Het pakket wordt niet in zijn geheel teruggestuurd (je houdt een of meerdere van de bestelde artikelen), wij betalen de prijs van het (de) geretourneerde product(en), eventuele verzendkosten worden niet terugbetaald en jij draagt de kosten van de retourzending.
3. Het product wordt wegens een fout van ons geretourneerd. Wij betalen je het product en de eventuele verzendkosten en kosten van retourzending terug.
Kan ik een schoonheidsproduct in een winkel retourneren of ruilen?
Helaas is dat momenteel niet mogelijk.
Hoe kan ik de bon voor een gratis product die in mijn pakket zat gebruiken?
Je kunt de bon voor een gratis product gebruiken door hem, naar behoren ingevuld, alleen of samen met een bestelling te sturen naar het volgende adres:

Laboratoria voor Plantenbiologie Yves Rocher NV – Rue du Follet 50, 7540 Kain (België).

Deze bon is ook geldig in de winkel. Je kunt de originele bon in de winkel overhandigen samen met het door jou gekozen product.
Kan ik op een ander adres dan mijn huisadres laten leveren?
Ja, wij leveren de bestelling op het gewenste adres: op jouw werk, bij een familielid, bij vrienden of bij de buren. Je kunt dit aangeven in de eerste stap van de bestelprocedure.
Let op: levering kan alleen plaatsvinden in België en Luxemburg.
Kan de levering ergens anders plaatsvinden dan in België?
Levering is alleen mogelijk in België en Luxemburg.
Mijn bestelling is niet bezorgd. Wat moet ik doen?
Als de bestelling na 5 werkdagen niet is geleverd, neem dan contact op met onze klantenservice op het nummer 078/05.00.36 (lokale gesprekskosten) van maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 20.00 uur en zaterdag van 9.00 tot 13.00 uur.
Jouw voorkeuren met betrekking tot je privacy en het gebruik van cookies
Bij Yves Rocher gebruiken we eerste en derde partij cookies om jouw ervaring te verbeteren en je gepersonaliseerde advertenties aan te bieden.
Meer weten? Kijk hier voor meer informatie