GRATIS LEVERING vanaf 30€* + een CADEAU bij elke bestelling*

Alle antwoorden op vragen over jouw bestelling

Hoe kan ik via de website een bestelling plaatsen [OPGELET VERSCHILLEND VAN DE FOLDERAANBIEDING]?
Je wilt graag een bestelling plaatsen via onze website www.yves-rocher.be. Dat is heel eenvoudig...

1. Voer jouw e-mailadres en jouw wachtwoord in(als je onze website voor het eerst gebruikt, vragen we je om hier een account aan te maken)
2. Tijdens jouw bezoek aan de verschillende onderdelen van onze website kun je de gewenste producten selecteren en aan het winkelmandje toevoegen
3. Klik vervolgens op 'Winkelmandje' (het icoontje rechtsboven met het winkeltasje) om de bestelling te bekijken. Je kunt hier ook zelf producten verwijderen, cadeautjes toevoegen, samples aanvragen of een speciale kortingscode invoeren.
Let op: Kortingscodes uit nieuwsbrieven kunnen niet worden gebruikt voor bestellingen die worden gedaan via de link 'Folderaanbieding' en het is niet mogelijk om ze op te tellen. 1 bestelling = 1 couponcode.
4. Vervolgens kun je de bestelling in jouw winkelmandje bevestigen.
5. Nadat je de bestelling in het winkelmandje hebt bevestigd, ga je naar de volgende stap 'Verzending en betaling'. Wij verzoeken je om een leveringsmethode en betaalmethode te kiezen (Bancontact, PayPal of Creditcard, aanbod kan per persoon verschillen). Vergeet niet om onze algemene verkoopvoorwaarden te accepteren. Bevestig hierna de bestelling. Volg de instructies op die horen bij de door jouw gekozen betaalwijze.
6. Zodra de betaling is goedgekeurd, ontvang je de bevestiging van de bestelling via e-mail.
7. Je kunt de bestelling (na 24 uur vanaf bevestiging) ook volgen via onze website bij de rubiek 'Volg of betaal mijn bestelling'.
Ik koop meestal in winkels, maar wil nu een bestelling online plaatsen. Hoe werkt het?
Wanneer je voor het eerst online een bestelling plaatst, wordt je gevraagd om een online account aan te maken met je e-mailadres. Zodra jouw bestelling in ons magazijn is ontvangen, wordt er een nieuwe internet klantennummer aangemaakt (verschillend van je winkel klantennummer). Deze nieuwe klantnummer zal op de verzendbevestiging (via e-mail) vermeld worden, zodra je pakketje vanuit ons magazijn naar je huis is verzonden.

Je klantnummer verschijnt ook in jouw online account, onder rubriek "Mijn Gegevens". Met behulp van dit internet klantennummer en uw postcode kunt u uw bestellingen op volgend adres opvolgen: https://services.yves-rocher.com/BE/loginForm.do?language=nl.

Daar de winkel- en internet klantennummers verschillend zijn, worden de bloesempunten niet opgeteld als je op onze site bestelt.
Wat zijn de betalingsmethoden op onze site www.yves-rocher.be?
De betaling van je aankopen op onze site www.yves-rocher.be gebeurt uitsluitend in euro's en met keuze tussen de verschillende veilige betaalmethoden hieronder:

Met Bancontact: Multi-bank betalingsmethode. Als je een bankkaart hebt die werkt met Bancontact en de Web Banking security tool van je bank, dan kun je je aankopen op onze website betalen door simpelweg je kaartnummer en de vervaldatum op te geven.

Met PayPal: Selecteer bij het kiezen van de betaalmethode "PayPal" en valideer vervolgens jouw bestelling. Je wordt dan doorgestuurd naar de PayPal-website waar je gevraagd wordt je e-mailadres en wachtwoord in te voeren. Volg daarna de instructies.

Per creditcard: er wordt je gevraagd om je Visa of Mastercard creditcard- en controlenummer in te voeren. De vervaldatum wordt ook aangevraagd.
Kan ik op de website www.yves-rocher.be veilig betalen?
Ja, alle informatie met betrekking tot je bestelling en je online betalingen zijn volledig beveiligd. Ze worden versleuteld (SSL-protocol) gecommuniceerd aan een Secure Payment Service Provider die de bankservers raadpleegt om misbruik en fraude te voorkomen en om Yves Rocher SA de toestemming te geven voor je betaling. Op geen enkel moment is Yves Rocher SA in het bezit van het volledige kaartnummer dat je hebt ingevoerd op onze website www.yves-rocher.be of de gegevens van je Paypal-account.

Alle informatie is versleuteld, zodat je in alle veiligheid kunt kopen en betalen op onze website www.yves-rocher.be !
Wat zijn de bezorgkosten en levertijden?
Bij Yves Rocher NV kun je kiezen uit verschillende leveringsdiensten:

1. Aflevering bij een UPS Access Point: Na ontvangst van jouw bestelling wordt de bestelling binnen 2 - 4 werkdagen (van maandag t/m vrijdag) geleverd aan het door jou gekozen UPS Access Point.

2. Aflevering bij jou thuis per post: jouw bestelling wordt binnen 2 - 4 werkdagen (van maandag t/m vrijdag) na ontvangst geleverd met Bpost.


De verzendingskosten zijn afhankelijk van de bestellingswijze of van de gebruikte aanbieding. Ze bedragen bijvoorbeeld 2,95€ voor een internetbestelling boven de 10€. Onze tarieven zijn aan wijzigingen onderhevig.

Opmerkingen:
Bestellingen onder de 10€ kunnen helaas niet door onze systemen in behandeling worden genomen vanwege te hoge verwerkingskosten. Voor aankopen onder 10€ verwelkomen we je graag in onze winkels. Als je een bestelling plaatst via 'Folderaanbieding', vindt je het bedrag van de portokosten van jouw bestelling op de papieren bestelbon.
Wat is het minimum bestelbedrag voor een aankoop op onze website www.yves-rocher.be of via de postorderaanbieding?
Het minimum aankoopbedrag voor een bestelling is €10,00 (exclusief verzendkosten). Door de verwerkingskosten kunnen we de bestellingen van minder dan €10,00 niet verwerken. Voor dit soort aankopen kunt u terecht in een van onze winkels !
Kan ik mijn tegoed gebruiken wanneer ik een bestelling plaats?
Het is nu niet mogelijk om een tegoed rechtstreeks te gebruiken tijdens een bestelling op onze website www.yves-rocher.be. Je kunt gebruik maken van jouw tegoed door de tegoedbon alleen of samen met een bestelling te sturen naar het volgende adres:

Laboratoria voor Plantenbiologie Yves Rocher NV – Rue du Follet 50, 7540 Kain (België).

Je kunt ook vragen om uitbetaling van jouw tegoed door contact op te nemen met de Klantenservice van Yves Rocher NV. Dat kan per e-mail, door hier te klikken of telefonisch op 078/05.00.36 (kostprijs lokale oproep) van maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 20.00 uur en zaterdag van 9.00 tot 13.00 uur.
Hoe kan ik een vriendin uitnodigen?
Ik nodig een vriendin uit en ontvang een cadeau naar keuze...

Jouw vriendin is een nieuwe klant of heeft in de afgelopen 2 jaar geen bestelling geplaatst. Daarom kan zij gebruik maken van de vriendinnenaanbieding die in jouw pakket zit. Jouw vriendin kan op de volgende manieren bestellen:
- Op onze website www.yves-rocher.be onder 'Folderaanbieding'
- Telefonisch op nummer 078/05.00.36 (lokale gesprekskosten) van maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 20.00 uur en zaterdag van 9.00 tot 13.00 uur
- Per post door haar bestelbon te sturen naar het volgende adres: Laboratoria voor Plantenbiologie Yves Rocher NV – Rue du Follet 50, 7540 Kain (België)

Jouw vriendin ontvangt dan het cadeau voor de vriendinnenaanbieding in haar pakket, zodat zij het aan jou kan geven.
Hoe kan ik mijn geschenk ontvangen?
Wanneer je het winkelmandje vult op de website, kies je simpelweg een van de aangeboden geschenken. Wij verwerken jouw bestelling met plezier en voegen het geschenk bij inhet pakket. Graag merken we op dat indien ondanks onze inspanningen jouw geschenk niet beschikbaar is, we het zullen vervangen door een mooi geschenk met eenzelfde of een hogere verkoopprijs.
Hoe kan ik via de website gebruik maken van de folderaanbieding?
Je hebt een folderaanbieding ontvangen en wil die graag via onze website bestellen? Dat kan door hier te klikken.

Gebruik de gepersonaliseerde code van de aanbieding in het vakje boven jouw adres op het bestelformulier.
Kan ik het geschenk ook ontvangen zonder een bestelling te plaatsen?
Het geschenk wordt uitsluitend aangeboden als dank voor een geplaatste bestelling.
Hoeveel artikelen kan ik bestellen?
Van elk artikel kunnen er maximaal 9 stuks bestel worden. Indien je grotere hoeveelheden wilt bestellen, neem dan contact op met onze klantenservice op het nummer 078/05.00.36 (kostprijs van een lokale oprroep) van maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 20.00 uur en zaterdag van 9.00 tot 13.00 uur. Onze medewerksters zijn je graag van dienst.
Hoe weet ik of de bevestiging van mijn bestelling is geslaagd?
Op het scherm verschijnt een melding met een bevestiging van de bestelling en je ontvangt een e-mail. Alleen wanneer de bestelling volledig is overgekomen verschijnt dit scherm en ontvang je de e-mail. Bewaar het nummer van de bestelling goed. Je hebt het nodig als je later contact met onze klantenservice wilt opnemen met een vraag over de bestelling.
Als je twijfelt of de bestelling goed is overgekomen, neem dan contact op met onze klantenservice op het nummer 078/05.00.36 (lokale gesprekskosten) van maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 20.00 uur en zaterdag van 9.00 tot 13.00 uur.
Jouw voorkeuren met betrekking tot je privacy en het gebruik van cookies
Bij Yves Rocher gebruiken we eerste en derde partij cookies om jouw ervaring te verbeteren en je gepersonaliseerde advertenties aan te bieden.
Meer weten? Kijk hier voor meer informatie