ajax error

This action generated an error, probably on our side, you can reload this page and retry

Error reason : unknown

Yves Rocher
0

Hallo, hoe kunnen we jou helpen ?

Mijn vraag betreft

  • pictogramme ma commande

    Mijn
    bestelling

  • pictogramme nos services

    Onze
    services

  • pictogramme ma livraison

    Mijn
    levering

  • pictogramme la jolie carte

    Loyality
    programma

  • pictogramme nos produits

    Onze
    producten

  • pictogramme mon compte

    Mijn
    account

  • pictogramme les soins en institut

    Schoonheids-
    instituten

  • pictogramme nous rejoindre

    Carrières

media

Meest gestelde vragen

Kan ik op de website www.yves-rocher.be veilig betalen en wat zijn de betaalmethoden?
Ja, alle informatie met betrekking tot je bestelling en je online betalingen zijn volledig beveiligd. Ze worden versleuteld (SSL-protocol) gecommuniceerd aan een Secure Payment Service Provider die de bankservers raadpleegt om misbruik en fraude te voorkomen en om Yves Rocher SA de toestemming te geven voor je betaling. Op geen enkel moment is Yves Rocher SA in het bezit van het volledige kaartnummer dat je hebt ingevoerd op onze website www.yves-rocher.be of de gegevens van je Paypal-account.

Alle informatie is versleuteld, zodat je in alle veiligheid kunt kopen en betalen op onze website www.yves-rocher.be !De betaling van je aankopen op onze site www.yves-rocher.be gebeurt uitsluitend in euro's en met keuze tussen de verschillende veilige betaalmethoden hieronder:

Met Bancontact: Multi-bank betalingsmethode. Als je een bankkaart hebt die werkt met Bancontact en de Web Banking security tool van je bank, dan kun je je aankopen op onze website betalen door simpelweg je kaartnummer en de vervaldatum op te geven.

Met PayPal: Selecteer bij het kiezen van de betaalmethode "PayPal" en valideer vervolgens jouw bestelling. Je wordt dan doorgestuurd naar de PayPal-website waar je gevraagd wordt je e-mailadres en wachtwoord in te voeren. Volg daarna de instructies.

Per creditcard: er wordt je gevraagd om je Visa of Mastercard creditcard- en controlenummer in te voeren. De vervaldatum wordt ook aangevraagd.
Wat zijn de verzendingskosten en levertijden?
Bij Yves Rocher NV kun je kiezen uit verschillende leveringsdiensten:

1. Aflevering bij een UPS Access Point: Na ontvangst van jouw bestelling wordt de bestelling binnen 2 - 4 werkdagen (van maandag t/m vrijdag) geleverd aan het door jou gekozen UPS Access Point.

2. Aflevering bij jou thuis per post: jouw bestelling wordt binnen 2 - 4 werkdagen (van maandag t/m vrijdag) na ontvangst geleverd met Bpost.


De verzendingskosten zijn afhankelijk van de bestellingswijze of van de gebruikte aanbieding. Ze bedragen bijvoorbeeld 3,50€ voor een internetbestelling boven de 10€. Onze tarieven zijn aan wijzigingen onderhevig.

Opmerkingen:
Bestellingen onder de 10€ kunnen helaas niet door onze systemen in behandeling worden genomen vanwege te hoge verwerkingskosten. Voor aankopen onder 10€ verwelkomen we je graag in onze winkels. Als je een bestelling plaatst via 'Folderaanbieding', vindt je het bedrag van de portokosten van jouw bestelling op de papieren bestelbon.
Hoe kan ik mijn pakket volgen?
Op onze website http://services.yves-rocher.com/BE kun je op elk moment bekijken waar jouw pakket zich bevindt.

Je kunt je identificeren met jouw klantnummer en jouw toegangscode (dit is jouw postcode). Klik daarna op 'Naar mijn overzicht'. De laatste 10 bestellingen verschijnen meteen op het scherm. Als je in de kolom 'Verzenddienst' klikt, wordt je naar de website van de distributeur geleid. Die informeert je over de verzending van jouw pakket.
Hoe kan ik retourneren of ruilen?
Voldoet het product niet aan jouw verwachtingen? Geen nood!

Je dient het product in zijn originele verpakking (indien mogelijk) op zo kort mogelijke termijn en in perfecte staat (voor zover mogelijk) te retourneren naar het volgende adres: Laboratoria voor Plantenbiologie Yves Rocher NV - Retourservice - Rue du Follet 50, 7540 Kain (België).

Wij doen er alles aan om het product voor jou in te ruilen of aan jou terug te betalen uiterlijk binnen 14 dagen vanaf het moment waarop wij het besluit dat je van de bestelling afziet, hebben vernomen. Mogelijk wordt met de terugbetaling gewacht tot wij het product hebben terugontvangen of tot wij een verzendbewijs hebben ontvangen. In alle gevallen geschiedt de terugbetaling op een van de volgende manieren:
  1. Het pakket wordt in zijn geheel geretourneerd en wij betalen de prijs van het pakket en eventuele verzendkosten terug. Jij draagt de directe kosten van de retourzending.
  2. Het pakket wordt niet in zijn geheel teruggestuurd (je houdt een of meerdere van de bestelde artikelen), wij betalen de prijs van het (de) geretourneerde product(en), eventuele verzendkosten worden niet terugbetaald en jij draagt de directe kosten van de retourzending.
  3. Het product wordt wegens een fout van ons geretourneerd. Wij betalen je het product en de eventuele verzendkosten en kosten van retourzending terug.

Daarnaast heb je ook een wettelijke bedenktijd van 14 dagen vanaf de levering van het product. Deze termijn is vastgesteld in artikel VII.47 van het Belgische Wetboek van Economisch recht. Om van dit herroepingsrecht gebruik te maken, kun je ons schriftelijk meedelen dat je de aankoop herroept binnen 14 kalenderdagen vanaf de dag volgend op zijn ontvangst. Gebruik hiervoor het wettelijke herroepingsformulier of stuur een ondubbelzinnige verklaring met alle informatie die nodig is om je verzoek te verwerken. Je moet het product in zijn oorspronkelijke verpakking en in perfecte staat (voor zover als redelijkerwijs mogelijk), samen met je verklaring en ten laatste binnen de 14 kalenderdagen vanaf de kennisgeving van jouw beslissing om de aankoop te herroepen, terugsturen naar Yves Rocher Klantendienst Rue du Follet, 50 - 7540 Doornik. Yves Rocher verbindt zich om geen enkele uitzondering te maken op het herroepingsrecht. De directe retourkosten zijn in het algemeen ten laste van de consument. We verbinden ons ertoe om het product te ruilen of, indien je dat wenst, terug te betalen binnen 14 dagen na ontvangst door ons.
Kan ik een schoonheidsproduct in een winkel retourneren of ruilen?
Helaas is dat momenteel niet mogelijk.
Hoe kan ik mijn e-mailadres wijzigen?
Allereerst dien je in te loggen op jouw account door bovenaan de pagina, direct boven de navigatiebalk te klikken op 'Inloggen'. Log in met jouw e-mailadres en jouw wachtwoord. In 'Mijn account' ga je naar 'Mijn persoonlijke gegevens'. Hier kun je jouw e-mailadres wijzigen. Belangrijk: Wanneer je jouw e-mailadres wijzigt, verandert de inlognaam van jouw account mee!

Jouw vraag betreft...

media

Een winkelaankoop

Stuur ons een E-mail
Jouw vraag wordt binnen 3 werkdagen beantwoord.

Bel ons

Ideaal om snel een antwoord op uw vraag te krijgen.

Kostprijs lokale oproep.
(Ma. t/m vr. van 8:00 tot 20:00 uur, za. van 9:00 tot 13:00 uur.)

media

Een aankoop op de website

Stuur ons een E-mail
Jouw vraag wordt binnen 3 werkdagen beantwoord.

Bel ons

Ideaal om snel een antwoord op uw vraag te krijgen.

Kostprijs lokale oproep.
Ma. t/m vr. van 8:00 tot 20:00 uur, za. van 9:00 tot 13:00 uur.)

Wil je graag jouw ideeën of opmerkingen met ons delen?

Product toegevoegd aan jouw wishlistMijn wishlist bekijken